Dobrodošli na stranicu korisničke podrške za nastavnike, djelatnike i studente (Helpdesk)
Kako bismo vam omogućili specijaliziranu i brzu podršku, koristimo sustav korisničke podrške. Svakom vašem zahtjevu podrške poslanom putem e-maila dodjeljuje se jedinstveni broj "kartice" (engleski: ticket) pomoću kojeg možete online pratiti status vašeg upita i naše odgovore. Za vašu informaciju pružamo kompletne arhive i povijest svih vaših zahtjeva za podršku.
Da biste mogli koristiti usluge Helpdeska nužno je koristiti AAI@EduHr korisnički račun na domeni unipu.hr (ako nemate unipu.hr e-mail adresu javite se osobno u kabinet br. 2 u poslovnoj zgradi FET-a, korisnički račun je besplatan).
Kontaktna adrese SRIC Helpdeska:
- helpdesk@unipu.hr - zatražite pomoć Sveučilišnog računskog i informacijskog centra u Puli u vezi računalne i mrežne infrastrukture, pristupa internetu, rada s IT opremom