Dobrodošli na stranicu korisničke podrške za nastavnike, djelatnike i studente (Helpdesk)

Kako bismo vam omogućili specijaliziranu i brzu podršku, koristimo sustav korisničke podrške Helpdesk@UNIPU. Svakom vašem zahtjevu podrške poslanom putem e-maila dodjeljuje se jedinstveni broj "kartice" (engleski: ticket) pomoću kojeg možete online pratiti status vašeg upita i naše odgovore. Za vašu informaciju pružamo kompletne arhive i povijest svih vaših zahtjeva za podršku.
Da biste mogli koristiti usluge Helpdeska nužno je koristiti AAI@EduHr korisnički račun na domeni @unipu.hr (ako nemate @unipu.hr e-mail adresu javite se osobno u kabinet br. 2 u poslovnoj zgradi FET-a, korisnički račun je besplatan).

Kontakt adresa Helpdeska:
  • helpdesk@unipu.hr - zatražite pomoć Službe za informatičku potporu Sveučilišta u vezi računalne i mrežne infrastrukture, pristupa internetu, rada s IT opremom

Otvoriti novi zahtjev


Molimo Vas da pružite što je više moguće podataka kako bi Vam lakše mogli pomoći. Kako bi ažurirali prethodno unešeni tekst, molimo Vas da se prijavite.

Provjeriti status kartice


Pružamo potpunu arhivu svih Vaših prethodnih zahtjeva za pomoć, uključujući i odgovore.

Molimo Vas pričekajte!

Molimo Vas da pričekate... ovo će još trajati par sekundi!