Dobrodošli na stranicu korisničke podrške za nastavnike, djelatnike i studente (Helpdesk)

Kako bismo vam omogućili specijaliziranu i brzu podršku, koristimo sustav korisničke podrške Helpdesk@UNIPU. Svakom vašem zahtjevu podrške poslanom putem e-maila dodjeljuje se jedinstveni broj "kartice" (engleski: ticket) pomoću kojeg možete online pratiti status vašeg upita i naše odgovore. Za vašu informaciju pružamo kompletne arhive i povijest svih vaših zahtjeva za podršku.
Da biste mogli koristiti usluge Helpdeska nužno je koristiti AAI@EduHr korisnički račun na domeni @unipu.hr (ako nemate @unipu.hr e-mail adresu javite se osobno u kabinet br. 2 u poslovnoj zgradi FET-a, korisnički račun je besplatan).

Kontakt adresa Helpdeska:
  • helpdesk@unipu.hr - zatražite pomoć Službe za informatičku potporu Sveučilišta u vezi računalne i mrežne infrastrukture, pristupa internetu, rada s IT opremom

Open a New Ticket


Please provide as much detail as possible so we can best assist you. To update a previously submitted ticket, please login.

Check Ticket Status


We provide archives and history of all your current and past support requests complete with responses.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!